BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

понеделник, 2 януари 2012 г.

You're beautiful OST/ 7. Park Shin Hye – Lovely Day

Прекрасен ден 

Събуди ме нежно, слънце мое
Като принцеса във вълшебна приказка,
ще затворя очи и ще чакам
А когато ги отворя, моля те,
остани със мен завинаги
Като принц от вълшебна приказка,
погледни ме и се усмихни
Дори и сама да не го разбирам
в моите очи си само ти
Не усещах как силно бие сърцето ми
звукът на биещото ми сърце
Искам да те обичам, искам да бъда с теб
Усещаш ли моите чувства?
Ела при мен, приближи се
по-близо ела и грабни сърцето ми
Всеки ден е един прекрасен ден
Отново ще ти шептя
По сладка от бонбон, аз ще ти дам моята любов
Ще прочета магия, ще изрека сяла ла
Усмивката ти се появява, топла като слънцето
Сърцето ми започва да бие отново
А сега ми кажи:
Искам да те обичам, искам да бъда с теб
Усещаш ли моите чувства?
Ела при мен, приближи се
по-близо ела и грабни сърцето ми
Всеки ден е един прекрасен ден
Отново ще ти шептя
По сладка от бонбон, аз ще ти дам моята любов
Искам да те обичам, искам да бъда с теб
В един прекрасен ден, аз ще те прегърна силно
Моля те, опитай се да усетиш сърцето ми
Заедно завинаги
Всеки ще ти нося радост на теб и на мен
По сладка от бонбон, аз ще ти дам моята любов