BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

понеделник, 2 януари 2012 г.

Koizora / movie - Fukui Mai - Ai no Uta

Любовна песен 

Нежни вятър винаги духа по пътя
Искам да те срещна, но нима е редно?
Дори и малките сърце, могат да бия от силни чувства
Затова ще изчакам, тихо да се слеят двете

Защото ли хората копнеят за отговори?
Щастлива съм и така, щастлива

Можеш ли да чуеш Любовната Песен?
За една малка любов
Усмихваме се и се приближаваме един към друг
под твоята нежна мелодия
Времето лети, мечтите също
Променят постоянно формата си
Точно тук с теб, стига ми и само това

Чух твоя глас да ме зове
Протягам ръка към нещата които изгубих

Защото това слага край на нещата?
Но все пак аз ще нарисувам небето на утрешния ден
И ще го последвам


Можеш ли да чуеш Любовната Песен?
За една малка любов
Отпускам са малко по малко
оставям се на твоята любима мелодия
В онази нощ, под онези звезди
сълзите валяха
Точно тук с теб, това ми стига

Времето е далечен копнеж
Опитвам се да хвана здраво нещо, което не трябва да се хваща
Докато стискам здраво ръце
просто ей така, то изчезва
От нещо голяма,
аз познах малката любов

Някой ден, когато разцъфтят цветята
не много далечна, голяма любов е като 
 като това да пееш, като да свириш
Така и двама ще се слеем

Можеш ли да чуеш Любовната Песен?
 
За една малка любов
Като една усмивка, вече сме близо един до друг
под твоята нежна мелодия
Времето лети, мечтите също
Променят постоянно
формата си
Точно тук с теб, стига ми и само това
Да се смея до теб, и само това ми стига