BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

събота, 31 декември 2011 г.

You're beautiful OST/ 2. Park Shin Hye - What should I Do?

Какво трябва да направя?


Оставих да направиш стъпка напред
но очите са пълни със сълзи
И със всяка следваща стъпка,
все повече потичат
Отиваш към място в което не мога да намеря,
дори и да протегна ръката си към теб

Какво трябва да направя? Какво трябва да направя?
Ти си отиваш
Какво трябва да направя? Какво трябва да направя?
Ти си отиваш
Обичам те, обичам те
проплаквам аз,
но ти не можем да ме чуеш, защото викам само в сърцето си

Цял ден се опитвам да те забравя,
но вместо това пак си мисля за теб
Цял ден се опитвам да кажа сбогом,
но вместо това си мисля за теб.
Но ти вече замина, там където не мога да те достигна, дори и да протегна ръка

Какво трябва да направя? Какво трябва да направя?
Виждам само теб
Какво трябва да направя? Какво трябва да направя?
Мога да обичам само теб
Съжалявам, така съжалявам

Можеш ли да ме чуеш?
Моля те върни се, без теб не мога да продължа

Какво трябва да направя? Какво трябва да направя?
Имам си само теб
Какво трябва да направя? Какво трябва да направя?
А ти си тръгваш
Какво трябва да направя? Какво трябва да направя?
Оставяш ме сама

Обичам те, обичам те
проплаквам аз,
но ти не можем да ме чуеш, защото викам само в сърцето си