BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

събота, 31 декември 2011 г.

You're beautiful OST/ 1. Lee Hong Ki - Still

Все още 

 Не мислех, че беше любов
Не трябваше да бъде любов
Опитвах се да се самозалъгвам,
но сърцето ми продължаваше да те зове
Затова трябваше да избягам,
трябваше да се опитам да направя стъпка напред
Но дори и с нея, ти продължаваше да бъдеш в мен


Трябва да съм те обичал, толкова много
Трябва да съм те чакал, толкова много
Без значение колко боли, сърцето ми не може да ти изневери
Сигурно само една любов е такава
Сърцето не ще се промени.
Любов която защитавах в твое име,
сега ще мога да я споделя с теб.

Твоя топъл поглед
Твоята топла любов
Все повече навлизаш в мен

Сигурно си ме обичала
Сигурно си ме чакала
Без значение, колко те наранявах,
сърцето ти  не ме предаде

Сигурно само една любов е такава.
Сърцето не ще се промени
Любов която защитавах в твое име,
сега ще мога да я споделя с теб
Обичам те.

Понякога от любовта ще боли и ще проливаме сълзи,
но обичам те, затова просто остани 

Сигурно още те обичам
Сигурно още те чакам
Може и да успя да измамя ума си, но не и сърцето.

Сигурно само една любов е такава.
Сърцето не ще се промени
Любов която защитавах в твое име,
сега ще мога да я споделя с теб
Обичам те.