BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

събота, 31 декември 2011 г.

You're beautiful OST/ 5. Park Shin Hye - Without Words

Без думи 

 Не трябваше да го правя
Трябваше да се престоря, че не знам
Сякаш не съм го видяла, сякаш не можех да го видя
Не трябваше да поглеждам към теб
Трябваше да избягам
Трябваше да се престоря, че не слушам
сякаш не съм чулa, сякаш не можех да чуя
Не трябва да слушам за твоята любов

Без думи, ти ми показа какво значи любовта
Без думи, ти ми даде твоята любов
Накара ме да те усещам с всеки дъх които поемах
И тогава си тръгна
Без думи, любовта си отива
Без думи, любовта ме изоставя
Чудя се, какво ли трябва да кажа?
Устните ми бяха изненадани
Дойде без думи
Защо боли така?
Защо не спира да боли?

Ако забравя че вече не мога да те виждам
и че вече не си тук,
всичко би било като преди

Без думи, ти ми показа какво значи любовта
Без думи, ти ми даде твоята любов
 Накара ме да те усещам с всеки дъх които поемах
И тогава си тръгна
Без думи, любовта си отива
Без думи, любовта ме изоставя
Чудя се какво ли трябва да кажа?
Устните ми бяха изненадани

Без думи, започват  да се стичат моите сълзи
Без думи, разбито е моето сърце
Без думи, чаках аз за любов
Без думи, любовта ме нарани